Пошуковий запит: (<.>A=Polishchuk I$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Polishchuk I. V. Regulators of mass consciousness of ukrainians within the framework of shaping the strategy of state-building [Електронний ресурс] / I. V. Polishchuk // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія : Політичні науки. - 2015. - № 4. - С. 107-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnaduppu_2015_4_18 Проведено аналіз понять "ментальність", "колективне безсвідоме", "архетипи", визначено дихотомії національного характеру та структуру індивідуального характеру людини. Виділено особливості ментальних сутностей українців, передумови формування української ментальності та архетипи, притаманні українській нації. Означено основний трансформаційний інструментарій у формі психотерапевтичних технологій як регулятиви масової свідомості українства в контексті формування стратегії державотворення.
|
2. |
Baranovska T. V. Effectiveness of enterprise depreciation policy: the accounting aspect [Електронний ресурс] / T. V. Baranovska, V. O. Ivanenko, I. R. Polishchuk // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 1. - С. 306-311. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_1_37 Наведено порівняльну характеристику методів нарахування амортизації. Запропоновано алгоритм вибору методу нарахування амортизації основних засобів та обгрунтовано його застосування. Розроблено порядок визначення ефективності амортизаційної політики.
|
3. |
Gonchar O. I. Synergic approach in marketing potential management of the enterprise [Електронний ресурс] / O. I. Gonchar, I. I. Polishchuk // Науковий вісник Полісся. - 2017. - № 3(2). - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2017_3(2)__6 Обгрунтовано, що формування синергійного ефекту взаємодії елементів маркетингового потенціалу за умов динамізму середовища і міжнародної інтеграції, необхідно визначати як стратегічний аспект управління підприємством, інструмент конкурентної боротьби і акцентувати увагу на його обгрунтуванні у стратегічному і тактичному плануванні. Доведено, що для виявлення синергійного ефекту взаємодії елементів маркетингового потенціалу доцільно здійснити їх класифікацію за функціональною ознакою, та позиціонування самого маркетингового потенціалу в структурі сукупного потенціалу підприємства. Констатовано, що успішність діяльності підприємства, його позиції на ринку і можливість розвитку у майбутньому, зумовлюється правильністю формування і силою взаємозв'язку елементів маркетингового та сукупного потенціалу.
|
4. |
Havrylenko V. S. The role of the biosphere reserve "Askania-Nova" in preserving the rare fauna of national and international importance [Електронний ресурс] / V. S. Havrylenko, V. P. Dumenko, I. K. Polishchuk // Agricultural science and practice. - 2017. - № 3. - С. 3–12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/asp_2017_3_3
|
5. |
Legenchuk S. F. Organizational and methodical approaches to disclosure of income distribution in integrated reporting [Електронний ресурс] / S. F. Legenchuk, I. R. Polishchuk // Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу. - 2017. - Вип. 2. - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ptmbo_2017_2_11
|
6. |
Polishchuk I. V. Peculiar features of Ukrainian national mentality in international politics [Електронний ресурс] / I. V. Polishchuk // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія : Політичні науки. - 2016. - № 1. - С. 68-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadu_2016_1_13 Зроблено аналіз історичних передумов формування національної ментальності українства та визначено особливості ментальних сутностей з погляду традиційно-побутової системи. Означено духовне підурунтя української ментальності та основні риси українців, які були успадковані від Візантійської культури. Виділено геополітичний образ України в контексті формування геополітичних прагнень країни. Застосовано дихотомії національного характеру для формування особливостей національної ментальності українства в міжнародній політиці.
|
7. |
Laichuk S. M. Information and legal aspects of accounting for agricultural land resources [Електронний ресурс] / S. M. Laichuk, T. P. Ostapchuk, I. R. Polishchuk // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2018. - Вип. 2. - С. 115-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2018_2_16 Охарактеризовано нормативно-правові акти щодо обліку земельних часток (паїв). Запропоновано ряд синтетичних та аналітичних рахунків для балансового та позабалансового обліку права на земельні частки (паї) в користуванні сільськогосподарського підприємства. Розроблено методику обліку земельних часток (паїв) у державних чи комунальних сільськогосподарських підприємствах внаслідок їх приватизації.
|
8. |
Polishchuk I. O. Category "electoral culture" [Електронний ресурс] / I. O. Polishchuk, O. M. Sakhan // Вісник Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого. Серія : Політологія. - 2019. - № 2. - С. 52-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnuuaup_2019_2_6
|
9. |
Gonchar O. Integration factors of today as a prerequisite for forming a mechanism for managing the marketing potential of the enterprise [Електронний ресурс] / O. Gonchar, I. Polishchuk // Journal of european economy. - 2019. - Vol. 18, № 2. - С. 213-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jeea_2019_18_2_5
|
10. |
Polishchuk I. The constituents of professional potential of civil servants [Електронний ресурс] / I. Polishchuk // Evropský politický a právní diskurz. - 2016. - Sv. 3, Vyd. 6. - С. 87-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evrpol_2016_3_6_14
|
11. |
Polishchuk I. Organizational mechanism of professional potential development: leadership approach [Електронний ресурс] / I. Polishchuk // Evropský politický a právní diskurz. - 2017. - Sv. 4, Vyd. 5. - С. 101-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evrpol_2017_4_5_17
|
12. |
Nusinov V. Development of strategic guidelines for mining enterprises in the management of their business activities [Електронний ресурс] / V. Nusinov, M. Ishchenko, I. Polishchuk // Технологический аудит и резервы производства. - 2020. - № 6(4). - С. 28-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2020_6(4)__7
|
13. |
Polishchuk I.Yu. Forensic scientist competence while forensic examination of trade marks in the while investigation into their illegal use [Електронний ресурс] / I.Yu. Polishchuk // Theory and practice of forensic science and criminalistics. - 2018. - Iss. 18. - С. 527-536. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tpfsc_2018_18_63
|
14. |
Polishchuk I. O. Political culture of the modern world: epochal transformations [Електронний ресурс] / I. O. Polishchuk, T. M. Maksimishyna // Вісник Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого. Серія : Філософія, філософія права, політологія, соціологія. - 2021. - № 3. - С. 139-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnyua_2021_3_13
|
15. |
Polishchuk I. O. Informational influence on the political knowledge of children in the context of the hybrid war of Russia against Ukraine [Електронний ресурс] / I. O. Polishchuk, T. M. Maksimishyna // Вісник Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого. Серія : Філософія, філософія права, політологія, соціологія. - 2021. - № 2. - С. 139-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnyua_2021_2_11
|
16. |
Polishchuk I. I. Logistics and marketing support improvement in the export supply chain [Електронний ресурс] / I. I. Polishchuk, Yu. V. Dovhan, I. V. Korol // Інноваційна економіка. - 2021. - № 5-6. - С. 99-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2021_5-6_15
|
17. |
Polishchuk I. R. Accounting and analytical support for managing the reliability of financial reporting indicators [Електронний ресурс] / I. R. Polishchuk, I. M. Vyhivska, V. K. Makarovych // Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу. - 2022. - Вип. 1. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ptmbo_2022_1_5
|
18. |
Polishchuk I. Tools for marketing management of the innovation and investment activity [Електронний ресурс] / I. Polishchuk, Yu. Dovhan, O. Hromova, L. Dovhan, I. Hnydiuk // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2022. - № 2. - С. 228-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2022_2_28 Досліджено необхідність застосування інструментів маркетингового управління інноваційно-інвестиційною активністю підприємств (УІІАП) і визначено його напрями. Зазначено, що сучасні конкурентні виклики спонукають підприємства до посилення інноваційно-інвестиційної активності, яку розглядають уже не як одну з можливих поставлених цілей, а як критичної та життєво важливої для існування підприємства умови. Узагальнено теоретичні положення та понятійно-категоріальний апарат дослідження інструментів маркетингового УІІАП. Визначено, що під УІІАП розуміють процеси спрямування та регулювання відносин щодо створення та реалізації інновацій і пов'язаних із ними інвестицій, які вкладаються в об'єкти підприємницької та інших видів діяльності з метою одержання прибутку або досягнення іншого ефекту. Обгрунтовано необхідність переорієнтації традиційного УІІА як управління побудоване на засади маркетингу та всебічне застосування його інструментів. Запропоновано здійснити поділ інструментів маркетингового УІІА на 2 групи: інструменти маркетингового забезпечення управління та інструменти, які використовуються при його реалізації. До маркетингових інструментів забезпечення УІІАП віднесено маркетингові дослідження та маркетингову інформаційну систему, до маркетингових інструментів реалізації управління - маркетингові товарну, цінову, розподільчу та комунікаційну політики підприємства. Методом "функції бажаності" визначено можливі рівні застосування та вплив інструментів маркетингового управління на інноваційно-інвестиційну активністю підприємства. Обгрунтовано, що пріоритетами в УІІАП мають стати інтерпретація запитів споживачів, прямий і зворотний зв'язок інновацій і пов'язаних із ними інвестицій із можливостями, потребами та цінностями споживачів, розвиток попиту, дифузія інновацій і довгострокова орієнтація, що забезпечуються за допомогою застосування відповідних інструментів маркетингового управління.
|
19. |
Ostafiichuk S. Microbiological Assessment of Glycyrrhizic Acid Effectiveness in Bacterial Vaginosis – A Comparative Study [Електронний ресурс] / S. Ostafiichuk, I. Polishchuk, O. Perkhulyn, O. Kusa, N. Henyk, O. Makarchuk, L. Kurovets, R. Kutsyk // Галицький лікарський вісник. - 2022. - Т. 29, число 4. - С. 20-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2022_29_4_5
|
20. |
Lehenchuk S. Analysis of financial performance determinants: evidence from Slovak agricultural companies [Електронний ресурс] / S. Lehenchuk, A. Raboshuk, N. Valinkevych, I. Polishchuk, V. Khodakyvskyy // Agricultural and resource economics: international scientific e-journal. - 2022. - Vol. 8, № 4. - С. 66–85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/areis_2022_8_4_5
|
| |